INFORMACJE/ PYTANIA DOTYCZĄCE OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ

OZNACZENIA:
Dla ułatwienia poruszania się po stronie i kompletowania zamówienia stworzyliśmy dwa kolory przycisków: zielony i pomarańczowy.

Zielony: DO KOSZYKA - oznacza produkt dostępny w magazynie z wysyłką w przeciągu zazwyczaj 24h lub w skrajnych przypadkach 48h.
Pomarańczowy: NA ZAMÓWIENIE - oznacza produkty dostępne na zamówienie zarówno z krótkimi terminami realizacji jak i preorderami z kilkumiesięcznymi czasami realizacji. 

ZAMÓWIENIE PRODUKTÓW: W MAGAZYNIE, NA ZAMÓWIENIE I PRZEDSPRZEDAŻY: 
W ramach jednego zakupu Złożysz zamówienie na wiele przedmiotów i część z nich będzie obejmować produkty dostępne w przedsprzedaży (PREORDER) lub na zamówienie to wszystkie produkty zostaną wysłane kiedy otrzymamy ostatni produkt z zamówienia.
Jeśli produkty magazynowe mamy wysłać od razu należy dokonać oddzielnego zamówienia lub dokonać dopłaty do kosztów wysyłki; 15zł w przypadku przesyłki paczkomatowej, 20zł w przypadku przesyłki kurierskiej.
W przypadku łączenia kilku zamówień preorder  w oddalonych terminach, zamówienia wysyłamy oddzielnie - nie czekamy na realizację wysyłki do ostatniego preorderu. 
Dla przykładu: złożyliście zamówieniu w styczniu 2024 z terminem realizacji kwiecień 2024, w lutym pojawiły się kolejne interesujące dla Was pozycje na które również złożyliście zamówienie z terminem realizacji lipiec 2024, a w marcu wpadły preordery z krótkim terminem realizacji na początek maja 2024; wszystkie zamówienia kwalifikowały się do darmowej dostawy. W tym przypadku łączymy zamówienie z realizacją na kwiecień i maj i wysyłamy, a drugą przesyłkę wysyłamy w czerwcu.

ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ PREORDER/ NA ZAMÓWIENIE:
Możecie anulować swoje zamówienie PREORDER  w przeciągu 24h bezkosztowo. Po upływie tego czasu zwrotu dokonamy pomniejszając go o 10%. 

GWARANCJA REALIZACJI PREORDERÓW:
Chcielibyśmy napisać tutaj 100% i postawić kropkę, ale nie jesteśmy producentami oferowanych przez nas produktów dlatego takiej gwarancji udzielić nie możemy. Na chwilę obecną nie zdarzyło nam się nie zrealizować zamówienia, lecz mamy świadomość że z powodu przesunięć magazynowych u dostawców taka sytuacja może mieć miejsce w bliskiej lub dalekiej przyszłości, dlatego w takim przypadku  otrzymacie pełen zwrot środków za dany przedmiot.  

WYSYŁKA MIĘDZYNARODOWA: 
Istnieje możliwość wysyłki międzynarodowej, w tym celu zapytanie należy kierować droga mailową. 

WYSYŁKA MIĘDZYNARODOWA- DODATKOWE OPŁATY: 
Przy wysyłce międzynarodowej (poza EU) mogą zostać doliczone dodatkowe opłaty w postaci podatków, cła i kosztów administracyjnych odprawy - koszty te pokrywa kupujący.

KIEDY NEWSLETTER I PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE/ZNIŻKOWE:
Planujemy wprowadzić z początkiem II kwartału 2024r. W przypadku newsletter-a, nie zamierzamy spamować. W przypadku programu zniżkowego, mamy pewien ciekawy pomysł ale póki co zostanie to niespodzianką. Aktualnie stałych Klientów staramy się bonusować gratisami rzeczowymi. 

CZEMU JEST CORAZ MNIEJ PLANSZÓWEK: 
Powody są dwa: fizyka czarnej dziury i czary. A tak na poważnie, testujemy na bieżąco różne warianty kategorii produktowych i serii w których będziemy się specjalizować i jest to tymczasowe pomniejszenie zapasów na poczet pozycji z innych kategorii. 

WYSYŁKA/ ZABEZPIECZENIA PACZKI: 
Wszystkie paczki zabezpieczamy adekwatnie do ich potrzeb- chcemy żeby produkt po otworzeniu przez Was paczki wyglądał tak jak od nas wyjechał.
Przy Funko jest to karton pięcio warstwowy + folia bąbelkowa i ekoskropak. 

PRODUKTY FUNKO:
Zdajemy sobie sprawę że Osobą kolekcjonującym Funko w pudełkach zależy na ich jak najlepszej jakości tj. MINT,  niestety patrząc po dostawach to jakość pudełek w większości to 8-9/10, lekkie naddarcia w rogach i lekko przetarte szybki, minimalne zagięcia lub niedociągniecia w malowowaniu są to fabryczne wady, na które absolutnie nie mamy wpływu.  

WYSYŁKA PREORDERÓW:
Zazwyczaj dzień lub dwa przed wysyłką staramy się kontaktować drogą mailową o planowanej wysyłce - dlatego warto sprawdzać skrzynkę odbiorczą.
Dodatkowo w aplikacji Inpost powinna pojawiać się Wam informacja o utworzonej etykiecie - robimy to również na dzień lub dwa przed wysyłką.

ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ MAGAZYNOWYCH (PRODUKTÓW DOSTĘPNYCH NA MAGAZYNIE):
Możesz anulować zamówienie produktów magazynowych nie ponosząc żadnych kosztów jeśli zrobisz to przed nadaniem paczki.
W przypadku jeśli złożysz zamówienie ,a nie zostanie opłacone w przeciągu 3 dni - my je anulujemy.
 

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl